UIC mokymų ciklo I dalis
2020 m. rugsėjo 24 d. Kauno lopšelyje-darželyje ,,Aušrinė“ vyko pirmoji „Ugdymo turinio vadyba ikimokyklinėje įstaigoje“ mokymų dalis. Mokymų dalyvės sužinojo apie šiuolaikinę kokybišką ikimokyklinio turinio sampratą, nuo ko priklauso ikimokyklinės įstaigos vadovo darbo efektyvumas, kaip tobulinti ugdymo turinį, atsižvelgiant į XXI a. iššūkius, gerąją užsienio šalių ugdymo turinio vadybos patirtį ir kaip ja pasinaudoti Lietuvoje.
UIC mokymų ciklo II dalis
2020 m. spalio 1 d. Kauno lopšelyje-darželyje ,,Aušrinė“ vyko antroji „Ugdomosios veiklos planavimas ir vaikų pasiekimų vertinimas ikimokyklinėje įstaigoje“ mokymų dalis. Mokymų metu buvo aptariamas kokybiškas ugdomosios veiklos planavimas ir vaikų pasiekimų vertinimo svarba šiuolaikinėje ikimokyklinėje įstaigoje. Taip pat aptarta į ką atkreipti dėmesį stebint ir dokumentuojant kiekvieno vaiko daromą pažangą, kaip planuoti ugdomąją veiklą, siekiant užtikrinti kiekvieno vaiko ugdymosi sėkmę, kaip įtraukti vaikus, šeimas ir reikalingus specialistus į vertinimo ir planavimo procesą.
UIC mokymų ciklo III dalis
2020 m. spalio 22 d. Kauno lopšelyje-darželyje „Aušrinė“ vyko trečioji „Ugdymo strategijos, padedančios vaikui patirti sėkmę ugdymo(si) procese ikimokyklinėje įstaigoje“ mokymų dalis. Mokymų metu buvo kalbama apie ugdymo strategijos, kurios geriausiai padeda kiekvienam vaikui patirti sėkmę ugdymo(si) procese ir pasiekti norimą pažangą, kaip pasirinkti ugdymo strategijas, skatinančias visapusišką vaikų ugdymą(si) ir norą mokytis, atsižvelgiant į grupės vaikų poreikius, kokie yra naujausi moksliniai tyrimai ir pasaulinė sėkmingai dirbančių ikimokyklinių įstaigų praktinė patirtis. |